tirsdag den 5. juni 2012

Og sådan kan en mandag så gå hen og blive tirsdag

I går mandag havde jeg fået stablet en aftale med min kollegaer på benene om at vi skulle mødes på "Den Engelske" her i Fredericia. Mandag er nemlig quiz dag og jeg elsker at deltage i forskellige quizses som udfordrer hjernen. Det var enormt hyggeligt og mine to kollegaer MS og MC havde taget deres kærester med. Vi var ikke de skarpeste knive i skuffen men havde det sjovt undervejs og da akustikken og det at værten snakkede engelsk, gjorde at vi skulle hører rigtig godt efter, for at kunne følge med. 
Som det jo sker når man sådan er ude og hygge sig, kommer der også lidt drikkevarer under vesten og lige som vi havde det sjovest var klokken gået hen og blevet 03.00 tirsdag morgen meget tidlig......jeg vendte snuden hjem og set i bakspejlet skulle jeg nok ha' gjort det noget tidligere. Men sådan er man jo så klog når man hele dagen igennem har været så dårlig at man intet kunne holde i sig og at man op til flere gange har fået æren af at smage sin egen galde. Sjovt nok lover man sig selv at det aldrig sker igen men klogere er man jo heller ikke for man ved jo at det kommer til at ske igen men håber at det ikke vil være nær så slemt.

Ahhhh pyyhhhh
Nåh, men jeg har overlevet for denne gang og nu skal der soves for i morgen ringer uret 5.10 og så er det op og igang igen med hverdagen.

God nat til alle. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar