torsdag den 31. maj 2012

travle dage.......

Uha, jeg synes, jeg har travlt i disse dage. Skoleåret synger snart på sidste vers og om ikke ret lang tid begynder der et nyt. Det betyder også nyt lærer team og nye udfordringer. Der skal planlægges, gøres klar til næste skole år, der skal tænkes kreativt og der skal kigges nye materialer igennem. Det har også betydet at jeg er bagefter med alt hvad der hedder blog og hjem. Ja, sådan er det bare nogen gange og det er jo ikke fordi jeg ikke vil, men jeg er simpelthen for træt i mit hoved, når jeg kommer hjem. Jeg føler, at jeg i den grad trænger til ferie også selvom vi har meget fri i disse dage. Jeg glæder mig til at kunne forlade hjemmet og komme ud og nyde naturen og selskabet fra en masse dejlige mennesker når først sommerferien er i gang.

Det kan kun gå for langsomt og indtil da, må jeg prøve at komme til bunds i alt, hvad der fylder i mit liv lige nu, så jeg også er klar til at starte på et nyt år når skolen atter starter.

Rigtig god aften til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar