torsdag den 4. oktober 2012

Øm hals men ny "gammel" underbo :)

Øm hals og feber ....hvor er det bare typisk og kedsomheden driver mig til vanvid, men på den anden side er jeg mester i oversprings handlinger og det har dagen båret præg af.

Heldigvis flytter min gamle underbo Stella ind igen. Stella og jeg har et rigtig godt forhold til hinanden og vores børn leger og går i skole sammen. Vi snakker, drikker kaffe, hænger ud og laver ingenting....pisse fedt!

Stella er som hun selv udtrykker det "kommet hjem". Hvor det bare glæder mig, for jeg har savnet hendes selskab helt vildt, og det at ungerne kan løbe op og ned af trappen gør også at vi begge sjældent låser dørene i mellem os. Det er vel på det nærmeste vores eget lille kollektiv :)

Nåh, men altså så kommer flytte manden i morgen med alle tingene og indtil da er der gang i dekorering af stuevæggen.
Thomas a.k.a. Kølig kaj eller Koolbandi er ved at lave et kæmpe grafitti maleri på den knap 9 meter lange stue væg i bedste hippie stil. Så bliver det altså bare ikke meget bedre.

Skulle du eller nogen du kender være interesseret i at tjekke Thomas' side ud er der her et Link til siden.www.koolbandi.dk





 Velkommen hjem Stella, Kathrine og Maria.

2 kommentarer:

  1. Nøøøøøøøj en VW T1 !!!! Hvor er den sej......
    For satan Bekka så´n en vil jeg da også ha.
    Hilsen ham der du ved nok

    SvarSlet
    Svar
    1. ahahaha jamen altså ven så skal du da lave en aftale med ham. tjek www.koolbandi.dk
      Han er super flink.

      Slet