torsdag den 16. august 2012

som tiden går.....

Altså, altså....nu er skolerne startet op igen og jeg har 3 skolebørn nu.

Sophie Amalie som er den ældste er startet i 5. klasse og det er jo stort....Der er ikke tid til at være hjemme længere for nu skal der trænes fodbold 3 gange om ugen og personligt tænker jeg at det er godt nok med noget motion.....Bare hun ikke lige glemmer at være lidt hjemme hos sin Moaaaaaar!!!

August Severin er nu startet i 3. klasse. Det bliver spændende om det bliver i år han lære at læse....det er ikke til at sige men som forældre er jeg ved at være bekymret på hans vegne. Især fordi vi tidligere har fået besked på ikke at lave lektier med ham da han "bare uden ads lærer" lektien.
SÅ er det jeg tænker, at den gang jeg skulle lære at læse var det da også  uden ads lære...og jeg er da blevet i stand til at læse.....men stavning kniber det lidt mere med.

Clara Elizabeth er nu begyndt i 1. klasse. Ny skoletaske og penalhus fyldt til randen med farver og blyanter.
Det er spændende at starte i skole og jeg håber for hende at hun vil nyde sin skolegang.
Første dag tegnede godt, for der var da hele to fødselsdags invitationer med hjem. hun skal bare holdes til ilden den lille pige.

Og jeg selv er også startet i 1.klasse ....og hvor var det dejligt at se alle ungerne igen. de var friske og læringsparate og jeg er imponeret over hvor godt og koncentreret de alle arbejdede idag. Det bliver et fantastisk skoleår og jeg synes det er startet rigtig godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar