fredag den 22. november 2013

Fest og ballade! Ja, tak

Fredag aften, sofa og unger, altid hyggeligt, men tankerne flyver mod fest og ballade.
Elsker mine unger, men livet efter skilsmisse synes,at være meget trivielt og nyder virkelig, at kunne give den gas når jeg endelig har fri weekend.
Denne weekend skulle ellers være fri weekend, men har måtte sande, at jeg selv har haft så hulens travlt med møder og ballade, at en aften på sofaen nok gavner mere i længden.
Skal lige tilføjes at min eksmand, har været rigtig god til at træde til når jeg har haft travlt og vi har så måtte bytte weekend så han også kan vifte med ørene. Det er jo fair nok!
Har så hygget mig med at tage billeder af ungerne med min nye iPhone 5s.
Uha, den er dejlig!
Ønsker alle en dejlig weekend og pas nu godt på hinanden ude i den virkelige verden.
Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar