onsdag den 7. august 2013

Mmm, er glad i låget.

Nu er sommeren slut og jeg er atter tilbage på arbejde, ungerne tilbringer de næste 8 dage hos deres far, så jeg er helt børnefri og prøver at få tiden til at gå. Vi havde en dejlig sommerferie, på vores solskins Ø Vejlø. Sommer, sol og strand gjorde at vi alle nød ugerne helt vildt, men lige så meget som jeg trængte til en lille pause fra ungerne, lige så meget savner jeg dem også når de ikke er her, så jeg har kastet mig over flere projekter for at holde mig i gang.

Dagens første projekt var at lave Stikkelsbær/Kiwi marmelade....det smager helt fantastisk og tager ingen tid at lave.

Projekt nummer to er at få malet mine spisebords stole.....den første er malet. De får en fin grøn farve.

Projekt nummer tre er at male en gammel brødkasse.....peppe den lidt op med noget ny farve og tekst.

Projekt nummer fire er at få installeret den ny indkøbte bilradio i Smølfen....Jeg har nemlig købt mig en lille bil og jeg synes der mangler lidt musik i den.

Så jo jeg har lidt at tage mig til og det gør mig glad i låget.

God dag til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar