lørdag den 19. april 2014

Leger med Photoshop....pyh det er længe siden.

Jeg har lige brugt et par timer på at lege lidt med photoshop. Det er så længe siden, at jeg helt har glemt, hvordan dette ellers så vidunderlige billederedigerings program fungerer. Det der måske ville tage en prof. 2 min tog så mig 2 timer, men jeg håber at komme efter det igen. 

Egentlig sad jeg bare og slettede billeder på computeren, men faldt over dette blomster billede og kunne ikke stå for det.
Den oprindelige ide var at sætte det sammen med et andet billede af min datter, men måtte opgive den ide da evnerne ikke helt var der til det kreative input. Giver dog ikke op og må jo bare blive ved med at prøve.

Med lidt billede manipulation, og redigering kom der så det her ud af det.


 Jeg er rimeligt godt tilfreds med det og om ikke andet fik jeg aftenen til at gå.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar