torsdag den 8. november 2012

Dagens tanke....

Nu er det jo snart jul og det betyder i den grad at der skal tænkes kreativt herhjemme. Og Ja, jeg ved også godt det er mig der skal være den der tænker.....for min mand er bare ikke den mest kreative, men heldigvis kan han så meget andet. Julen skal deles mellem de 3 forældre par og det betyder jul og gaver 3 dage i streg.

Nøj, hvor skal der tænkes.

Lille Jule aften hos svigerfar og Charlotte i Menstrup, hvis altså aftalen er faldet på plads.......Den del står min mand for. Men hvad skal vi finde på af gaver da pengene er uendeligt små.??

Juleaften hos Bedstemor Lene og Bedstefar John i Hillerød, der er gaverne næsten på plads da det bliver lækkerier af bedste kaliber, og selvfølgelig hjemmelavet.

Og sidst men ikke mindst 1. Juledag hos svigermor og dennes familie i Taulov, og her begynder det igen at blive svært....tænke tanker......Nej ikke nu jeg magter det ikke.


Bliver helt forpustet.....og rundtosset.

Mangler virkelig ideer og hvis nogen ligger inde med gode input så lad endelig høre fra jer,

God aften til alle <3

1 kommentar:

  1. dekoupage som dine børn laver sammen med dig, og så er det genbrug, brug gamle glas eller glas fra mad i glas, gamle æsker bakker etc etc. Ugeblade, reklamer, servietter er fine til dette. <limlak købes i den lokale hobbyforretning, pensler i tiger. god fornøjelse

    SvarSlet