fredag den 16. november 2012

Når ugen flyver afsted uden man ænser det ????

Jeg synes, vi har travlt lige for tiden...rigtig travlt og når ugen flyver afsted, uden at man ænser det,  er det så ikke tid til at stoppe op ??

Herhjemme bliver der ikke meget tid i hverdagen til at blogge og i grunden er det jo ret ærgerligt for det betyder jo sådan set at jeg ikke har tid til aflad....hvis man da kan kalde det det. Har ikke tid til at komme af med alle de tanker der drøner rundt i hovedet af mig og har da slet ikke styr på dem......de flyver rundt og blander sig med hinanden og det er ikke altid positivt.

Ungerne kan jo også godt mærke når det går for stærkt, men heldigvis for at Michael kan tage over med hensyn til madlavning, omsorg og putning. Det er han nemlig rigtig god til !

Men nu er det weekend og så må der slappes af......og det vil jeg gøre arm i arm med min store datter og så noget vampyr kærlighed.

God weekend til alle derude i verden som tager sig tiden til at læse mine små indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar