torsdag den 24. maj 2012

En dag med sæbeboble billeder.

Jeg glæder mig sådan til at komme på arbejde i dag. Jeg skal være sammen med de 20 børn vi har i glidende overgang og vi har kreativ dag. Vi skal lave sæbeboble billeder.
De bliver bare så fine de billeder når man bagefter tegner små figurer på og så er det jo hyggeligt at se børns ubetingede glæde ved det man finder frem.


Det her billeder lavede jeg med 3 piger fra 0.kl. og synes selv det blev ret godt. Desværre begik jeg efterfølgende den fejl at give det limlak, som fik tværet farverne ud, så lad være med det, hvis I selv skulle finde på at lave sådan et billede. Brug i stedet noget der hedder fixativ som skal sprayes på ....tror resultatet vil blive meget bedre med det og farverne vil stå frem og blive tydeligere.

Til dette billede er brugt flydende akvarel med et par dråber opvaskemiddel i.


Rigtig god dag til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar