tirsdag den 22. maj 2012

Pinterest.....

Jeg er en af dem der altid er på udkig efter en rigtig god ide......Ikke bare en ide, men en gør det selv ide. Noget som jeg kan sidde og nørkle med enten på arbejdet eller hjemme. I den forbindelse er min opmærksom landet på Pinterest og ja, jeg ved godt jeg ikke er den hurtigste snegl på vejen, men hold nu op, hvor det bare flyder rundt med gode ideer rundt omkring i verden.

Uro med luftballonersøde små lampeskærme af plastik kopper.Tag nu den her fantastiske ide med at lave små lampeskærme af gennemsigtige plastik krus, som man så har sat papir rundt om. Min datter Clara ville elske at få sådan en fin lille lyskæde med skærme på.

eller den her ide med små søde luftballoner......kan slet ikke stå for det.

Det gibber i mig for at komme igang og lur mig om ikke også jeg en dag finder lidt tid til  det.

Rigtig god dag til alle.

PS. Tillykke med fødselsdagen Fætter AP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar