søndag den 13. maj 2012

tidlig morgen og jeg smiler stadig.........

Stod for få øjeblikke siden og kiggede ud af mit køkken vindue alt imens jeg fik vasket lidt op (opvasken tages altid i etaper)og tog mig selv i at stå med et smørret grin over hele fjæset ved tanken og gårsdagens oplevelser i Herning.

Jeg var simpelthen tilbage til teenage årene igen. 14 år og lige konfirmeret og lyttende til New kids on the block og senere også Backstreet Boys.  Hold nu op! Det var så fed en oplevelse at jeg aldrig har prøvet noget lignende. Om end tøjet var noget mere smart og fuld af glitter var sangene de samme, ja selv deres koreografi var den samme, Men bedst af alt var dog at alderen klædte disse før så unge mænd noget bedre.

Scene showet var i orden med konfetti, bare maver, ildflammer, store knald som gav det ene chok efter det andet og sidst men ikke mindst kontakten med publikum.

Bedst som jeg stor der optaget af show og sang kom security folkene rendende med en kasse på hjul og så blev der ellers rullet tov ud til afspærring. Der stod lille jeg fra Fredericia, Danmark pludselig ansigt til ansigt, med Danny fra NKOTB! Om end han ikke lige var min kop te, missede jeg da ikke chancen for lige at High Five ham en enkelt gang eller to, man er vel lidt spændt når man sådan møder en kendt.  Ikke det bedste billede, men Esben fik dog taget et.

Selv om NKOTB gjorde det godt var det nu Backstreet Boys det bar det show helt hjem. AJ McClean var fantastisk både i stemme og Badboy still......det skider jeg på, han er fandme hot,....... alle som en havde de dog gejst og udstråling ud over det sædvanlige. Det var sjovt at se hvordan de jokede med hinanden allesammen både NKOTB OG BSB samtidig når de var på scenen og det gjorde bare at publikum også var mere med.

En helt igennem fed oplevelse som jeg helt klart vil gøre igen hvis muligheden lige bød sig.

Rigtig god Søndag til alle.


4 kommentarer:

  1. Jeg nød showet i Malmø, og fxck siger jeg bare et fedt show, jeg blev også 14 år igen..
    Jeg var fan af NKOTB og især Joey fik mit hjerte i brand, og det gjorde han også i søndags, eller rettere sagt tændte en gammel gnist, for jeg fik simpelhent muligheden at komme så tæt på han at jeg fik øjenkontakt med ham og en håndsrækker hvis man kan sige det sådan, pyha det slog gnister i min krop, ja sgu nok ikk så meget i hans tø hø, men jeg fik en kæmpe drøm i opfyldelse, det er hovedsagen... jeg svæver lidt endnu på den lyserøde sky....
    Feed blog du har, kig en dag forbi min, pt en give away kørende..

    SvarSlet
  2. Jeg nød showet i Malmø, og fxck siger jeg bare et fedt show, jeg blev også 14 år igen..
    Jeg var fan af NKOTB og især Joey fik mit hjerte i brand, og det gjorde han også i søndags, eller rettere sagt tændte en gammel gnist, for jeg fik simpelhent muligheden at komme så tæt på han at jeg fik øjenkontakt med ham og en håndsrækker hvis man kan sige det sådan, pyha det slog gnister i min krop, ja sgu nok ikk så meget i hans tø hø, men jeg fik en kæmpe drøm i opfyldelse, det er hovedsagen... jeg svæver lidt endnu på den lyserøde sky....
    Feed blog du har, kig en dag forbi min, pt en give away kørende..

    SvarSlet
  3. Min datter var der også og hun syntes også det var helt vildt....godt for de der var af sted. Hilsen Fru Blå

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt for hende ....ja det var bestemt en fantastisk oplevelse. Håber hun lige som jeg stadig går med et lille smil på ved tanken.

      Slet