onsdag den 2. maj 2012

Hvor jeg bare elsker.........

Hvor jeg bare elsker .........Listen over de 10 bedste ting lige nu.

1. Min familie, på godt og på ondt, på kryds og på tværs selv valgte som biologiske og pleje.
 De sidste par år er min biologiske familie svundet meget ind og dette har selvfølgelig været en stor sorg. Heldigvis har jeg min selv valgte familie, som inkluderer rigtig gode venner og andre mennesker der betyder en stor del for mit liv og virke.

2. Mine Venner.
som altid er gode for en sludder, støtte og vejledning. De som fortæller mig at jeg nu skal stramme mig lidt an, de som lytter og giver gode kram og de venner der altid er gode for en "pigen der ku' klar' dig"

3. De lyse aftener og nætter.
Der hvor man glemmer alt om tid og sted og bare hygger. Der hvor man ikke er afhængig af faste tidspunkter og rammer.........hvor man gerne må flyde og nyde.

4. Det kreative gen.
Der får mig til at være produktiv. Det gen der gør at jeg ikke behøver at tænke over hvordan jeg skal gøre, men kaster mig ud i kreative projekter, så som at male, lære at hækle, sætte mig til at sy et par bukser, tage kameraet og lave vilde billeder......Simply love it. Det giver mig styrke og lov til at være impulsiv.

5. Duften af nyslået græs, torden byge og våd asfalt.
mine sanse indtryk bliver simpelthen stimuleret af disse dufte.....det kan gøre mig helt høj. Kan ikke beskrive det anderledes.

6. Mit arbejde og den genfundene glæde ved det.
Det at have skiftet arbejde, fra et sted man egentlig ikke ønskede at forlade, men som nu viser sig at have været det bedste for mit virke, som pædagog er en enorm opvågning. At blive bekræftet i det man gør og det man udretter, samtidig med at man selv lærer af kollegaer giver mig en fantastisk tilfredsstillelse lige nu.

7. Glæden og spændingen ved at glæde sig til noget godt.
I fødselsdagsgave fik jeg koncert billetter af min mand og jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at være "teenager" igen. Jeg får nu chancen for at opleve de boybands der var fremme da jeg var teenager....og det er ikke fordi jeg var specielt vild med dem.....altså kunne deres sange, men var ikke fanatisk....og nu skal jeg opleve dem live. ER så spændt og glæder mig mega meget til at tage afsted med Esben min bedste ven.

8. Et ryddeligt hjem.....suk
Vi er rodehoveder hele bundet herhjemme.....og nogen gang vokser det mig bare over hovedet. Prøver at smide ud hele tiden, både af tøj andre sager vi har fået raget til os men det går lidt trægt. Tror på at det nok skal lykkedes en dag....Vi er da på vej*griner*

9. Selv terapi.....
Ja, her kommer jeg altså til at grine lidt for alt hvad jeg laver og gør er selv terapi.......især det at skrive tanker og følelser ned her på bloggen....sådan er det lige nu men mon ikke det kreative gen tager over med alverdens hjemmelavede ting og sager.

10. LIVET!!!!!!! vi skal leve mens vi gør det...
hvorfor gå og gemme og sparer energi og kræfter til noget som kan være slut i morgen ?? Grib chancen og oplev nuet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar