mandag den 30. april 2012

Fødselsdag.....Igen blev jeg 24 :)

I går var jeg i mit kreative lune og fik rigtig ud rettet noget. Først på dagen skulle jeg ud og tage billeder af en kollegas søn som blev konfirmeret. Super sjovt at prøve men måske er portræt fotografering ikke lige mig.....håber bare hun bliver tilfreds med billederne.

 Her er et af dem, som jeg har leget lidt med og lavet effekter på.

Nåh, Men i går var også dagen hvor jeg syede mig et par bukser.....et par pludder bukser med i sort med små hvide prikker på......jow jow de blev fine og dem skal jeg selvfølgelig ha' på i dag på min fødselsdag.
Ja de ser måske nok lidt store ud men jeg er jo også stor og bagen skal altså kunne være der......Men jeg er mega stolt over at jeg lige kunne sy mig et par bukser.

I dag er jo så min fødselsdag og som overskriften siger bliver jeg igen i år 24. Er det ikke herligt at man år efter år kan fejre den samme fødselsdag??? Spøg til side. Jeg har intet imod at blive ældre....tværtimod så glæder jeg mig allerede nu til min alderdom og er fast besluttet på at jeg skal bo et sted med varme og vand. Nu må tiden vise om det kommer til at holde stik.

Heldigvis har mand og børn allerede fejret mig her til morgen med rundstykker, kakao, blomster og gave.
Hvor er det bare hyggeligt.....og jeg behøvede end ikke at gøre noget.....og så har jeg endda også fået hvad jeg ønskede mig. 2 billetter til årets "boyband" experience i Herning Messecenter.

NKOTBSB koncert den 12. maj.......Nøj, hvor jeg glæder mig....Men hvem skal så med ???

Rigtig god dag til alle .....nu skal jeg nemlig i tøjet og ha' noget ud af dagen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar