mandag den 2. april 2012

30 dages foto udfordring. Dag 17 - på hylden.

Sidste sommer tog jeg nogle skønne billeder af ungerne som var tiltænkt på  hylden, men som nogen sikkert ved går det ikke altid lige hurtigt hjemme hos mig.

 Jeg skal bare lige ha' dem printet ud og op på hylden........Måske når jeg det i morgen eller noget.


<--- Min søn August Severin






Min yngste datter Clara Elizabeth  --->

Det er den type billeder jeg godt selv kan li' af mine børn og synes de siger mere end alverdens skolebilleder.





Dette billede er af min store datter Sophie Amalie i fuld fart på sit skateboard.......En rigtig drenge pige der både skater, spiller ishocky og kaster sig ud i hvad som helst med fart på.












Sidste billede af bror og søster. Elsker dette billede og glæder mig til at få det op på hylden.

Rigtig god aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar