onsdag den 25. april 2012

livet flyver afsted....

Kender I det, når tiden flyver af sted og man faktisk er i tvivl om man fik noget ud af den forgangende uge??
Sådan føles det for mig lige nu. Den ene uge tager den anden og jeg kan næsten ikke skille dem ad.
Så er der et møde her og et møde der....Tag nu I går f. eks. hvor jeg havde taget en omsorgsdag for at komme til ADHD kursus for forældre på Kolding sygehus. Kører hjemmefra kl. 10.30 og bruger et par timer i storcenteret, imens michael er til jobsamtale, tager på kursus, bliver ringet op af kollega og husker så på at jeg også har et teammøde.....foruden en skolehjem samtale. Når forældre kurset for så at suse til Fredericia og når så lige teammødet hvorefter michael må tage skolehjemsamtalen alene....stress. Skal altså virkelig huske at skrive alting ned så jeg ikke glemmer aftaler m.m.
Nåh, men tiden og livet flyver afsted og jeg prøver bare at følge med.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar