onsdag den 18. april 2012

trænger til sol og sommer.....

Jeg kan mærke på mig selv at jeg virkelig trænger til sol og sommer, Jeg trænger til at bliver varmet godt igennem og sidde med fødderne i vandet med en drink i hånden. Jeg trænger til at komme til Italien på "vores" camping plads. Afslapning i 17 dage, hvor ungerne hygger sig i poolen i mens jeg læser bøger og bliver en lille smule bimmelim i mojitos hver aften. Åh, hvor jeg dog længes.........
Især efter det sidste, men også alt det andet.

Skulle du finde på at tage ud og rejse er Italien bestemt et besøg vær. Det er lidt dyrt i Italien, men handler man ind på de lokale markeder og i Lidl, (hvor de forøvrigt har den bedste Lemon sodavand som desværre ikke kan købes i DK) er det ikke dyrere end at leve i Danmark. "Vores" camping plads hedder Camping Tahiti og jeg er vild med det sted. Jeg er på ingen måde til Hr og Fru Danmark camping , men det her er fint for mig og ja, jeg er sikkert fuld af fordomme men for mig er campister, nogen der sidder i deres fortelte og drikker deres dåse bajere og spiller kort. Når jeg er i Italien er jeg fuldstændig lige glad. For mig drejer det sig bare om at slappe af, læse bøger og hygge med ungerne.

Nåh, men måske bliver der råd til det næste år .......indtil videre står sommeren på Ølejr og det er også dejligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar