søndag den 1. april 2012

Ølejr til den store guldmedalje.

I går bød dagen på godt og vel 20.000 brochurer som stod og ventede på at komme i kuverter med følge brev til både "institutioner" og private. Der var nok at gå i krig med og vi var 4 mand høj der havde kastet os over den opgave......Nøj, hvor var der meget.
Måske var det ret heldigt at jeg aldrig nåede til Lukas Graham koncert fredag, selvom jeg virkelig, virkelig, virkelig gerne ville.
Selv min unger hjalp til. Den store knoklede på, kun afbrudt af en 4 timers lege aftale, og så var hun tilbage for at hjælpe. De to andre havde  lidt sværere ved at bevarer koncentrationen, men det var også lang tid vi var igang og man kan jo ikke fortænke dem i, at de hellere ville lege.

Alle breve står nu klar til afsendelse og hentes mandag morgen og jeg må glædes over at det er mit billede der i år pryder brochures forside. Min "første udgivelse" og så i et oplag på 20.000 eksemplarer ....Griner, Ja, ja da.....lidt selvhøjtidelig har man vel lov at være.

Det overskygger i hvert tilfælde både ømme skuldre og nakke.

Rigtig god søndag til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar