lørdag den 21. april 2012

Grow Your City......

Her I Fredericia er der er en initiativ gruppe der har sat projektet Grow Your City i gang. Projektet har til huse lige i min "baghave", men det siger nok ikke nogen ret meget,så jeg på hellere præciserer lidt nærmere.

Stedet er Sønder Voldgade og der har men opstillet ualmindeligt mange plante kasser så vi borgere kan dyrke alverdens grøntsager. Min familie og jeg har været så heldige at få 10 plante kasser *wow* og I dag har for vores vedkommende været store plante dag.

Vi lagde ud kl. 09.00 i morges med at så gulerødder og redbeder, der efter var vi så heldige at initiativgruppen også havde sørget for at der var stiklinger klar til alle os grønt aktivister. Hvor heldigt var det lige.
Vi har nu sået blomkål, porrer, hvid/rødkål, estragon, rød basillikum, salvie, oregano, mynte (man skal vel ha' en Mojito til sommer),purløg, timian, løg, saltater og jordbær.




Nøj, hvor bliver det altså bare lækkert. To hele kasser med jordbærplanter, og bedst som jeg gik der fik jeg lige sendt michael afsted efter rabarber....det bliver så godt , så godt ...jeg kan næsten ikke få armene ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar