fredag den 13. april 2012

Weekend , velsignede weekend.

Åh  for en travl uge ....og sikke mange ting at skulle forholde sig til. Jeg føler mit hoved er ved at briste af al den læring og information man suger til ved sådanne skole/hjem samtaler. Men, hvor er det også dejligt at opleve positive forældre, som mener det vi laver er rigtig godt og at deres børn er glade for at gå i skole. Man kan da ikke være andet en glad og brugt :)

I denne uge har jeg udfordret mig selv på det kreative plan. Hæklede bedstemor tern skulle jeg bare lære og nu er det efter hånden ved at sidde fast, hvordan man gør. Jeg må tilstå, at det bedste resultat får jeg altså, når jeg bruger dobbelt garn. De bliver mere fyldige og jeg tænker at de også vil give mere varme når mit tæppe engang bliver færdigt..........har foreløbig 12 tern jeg er tilfreds med *griner*, så mangler jeg kun 58 mere.

God og velsignet weekend til alle .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar