tirsdag den 17. april 2012

Zumba.....

Jeg har købt mig et Zumba spil til min wii. Jeg har haft det liggende i nogen dage, for jeg skulle ikke nyde noget af, at afprøve det imens der var andre hjemme. Nu er det afprøvet og aldrig har jeg grinet så meget af mig selv i mit eget selskab.
 Lad mig bare sige at min koordinering er kommet helt ud af trit. Bedst som damen på skærmen gå den ene vej går jeg den anden vej og sådan blev det ved ......Så skulle der vrikkes med hofterne og hoppes til den ene side imens......hvilket mindede mig om mandelig stripper, der prøvede at lave helikopteren. Så var jeg jo færdig af grin igen. Jeg grinede og grinede, ja faktisk havde jeg nær tisset i bukserne. Jeg fik pulsen op og det var skægt at prøve og det er ikke sidste gang, men hvor er jeg dog glad for, at det var hjemme jeg afprøvede det og ikke i en sportshal sammen med andre.......jeg ville jo have rendt dem alle over ende*gg*.

God dag til alle.

2 kommentarer:

  1. hehe - jeg har også den der Zumba wii.
    Min undskylding kører pt på, at den altså er liiige langsom nok at starte op! :-S ;-) (men min datter på 7 kan sagtens få den startet op, red.)

    Happy go with it :)

    SvarSlet