torsdag den 29. marts 2012

brugt med smil på.

I dag er bare en af der der dage, hvor jeg er mere brugt en godt er. Jeg er både træt, lettet, glad, sur og skuffet  på en gang. Et hav af følelser vælter rundt i kroppen på mig.

-Træt efter en lang dag på arbejde (turdag ud af huset i kulde og blæst er bare ikke mig).
-Lettet over at datterens skole/hjem samtale var konstruktiv og at der kommer nye boller på suppen.
-Glad fordi min dejlige"mor" Lene har være på besøg i nogle timer og lige kunne passe børn alt imens den store og jeg sad på skolen.
-Sur, fordi jeg ikke forstå min mands prioritering.
-Skuffet over selv samme prioritering.

Men hvor er det godt vi har hygget os med Bedste Bedstemor Lene over et dejligt måltid mad, snakken, knus og kram. Så I dag er jeg bare brugt med smil på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar