tirsdag den 20. marts 2012

Uha uha....

Så blev det tirsdag morgen og dagen hvor ravne mor her skal lade sine unger være alene hjemme over længere tid.......Uha Uha, Kan næsten se den løftede pegefinger for mig, og hvor jeg hader at situationen lige er sådan i dag.
Forude for mig venter en arbejdsdag på små 12 timer, som er rundet af med et personalemøde og det betyder at jeg ikke selv kan hente børnene i dag. Øv Altså! Jeg får det helt dårligt ved tanken, men jeg må tro på, at jeg har kompetente børn, der kan lade være med at brænde huset af, i den tid det tager for Michael at nå hjem fra arbejde.
I dag vil jeg dog glæde mig over at gårdasgens læge besøg betød, at der nu sættes skub i undersøgelser for noget gigt og at sygefraværs samtalen, på arbejdet, gik over alt forventning og at det var med til, at give mig en indsigt i min egen psyke.

Nu må jeg ikke glemme min daglige udfordring som i dag lyder på at tage et billede af en jeg elsker.

Dag 5

- En du elsker.

 Dette er min store dejlige pige Sophie Amalie, som ligger her ved siden af og venter på at skole dagen skal begynde. 

2 kommentarer: