torsdag den 15. marts 2012

30 dages foto udfordring.

Efter at have brugt et par timer på at surfe rundt på andre blogs fandt jeg denne udfordring.


En 30 dags foto udfordring omend den er fra 2011 tænker jeg at den er god nok til at jeg vil føle mig udfordret. Ingen tvivl om det.

Jeg har tidligere set denne udfordring, men følte ikke på daværende tidspunkt, at jeg var klar til at springe ud i de helt store fotosessioner, og heldigvis for det da. Faktisk var det slet ikke i mine tanker, at det skulle være noget stort, men mere bare ganske almindelige hverdags liv fotos. 

Jeg påtænker at starte dette projekt i morgen Fredag d. 16. Marts 2012 og min intention er at poste et nyt billede hver dag i det omfang at det kan lade sig gøre! Ingen må betvivle at jeg får taget et nyt billede hver dag, men som alle travle mennesker ved kan der nogen gange være forhindringer, (griner) så som arbejde, der kommer i vejen....


Jeg glæder mig allerede til at komme i gang og, first thing tomorrow morning, er at få printet udfordringen ud og lade den pryde mit køleskab som en daglig reminder.

Rigtig god aften.
-Rebekka

2 kommentarer:

  1. Spændende!! Den vil jeg da gerne være med på. Glæder mig til at se, hvad du finder på - elsker jo dine billeder:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt Elisabeth, kunne være fedt hvis du sendte mig dine billeder så vi kunne smide dem op på siden og se hvad vi hver især får ud af det. :o) kys til dig og Jess

      Slet