mandag den 19. marts 2012

Hvad skete der lige der ??

Mandag morgen, meget tidligt, alle unger er vågne før mig OG I GODT HUMØR!!! Dette er intet mindre end en ren sensation mine damer og herrer. Sker så sjældent, at man kan tælle månederne i mellem, at de alle er i godt humør fra morgenstuden af.
Alt var klappet og klart, de spiste morgenmad, børstede tænder og så var de ellers ude af døren alle 3. Hele 40 min. før end de plejer. Jeg er dybt imponeret og lige i denne skrivende stund går det op får mig at Clara skulle ha' gymnastik i dag og gæt en gang hvad vi har glemt??? Tja man kan ikke vinde hver gang ....jeg vil nyde at dagen er startet godt, tage mig noget morgenmad, ordne vasketøj og dyrke at denne mandag er en overskuds mandag.
 Rigtig dejlig dag til alle som læser og måske er I en dag så modige at I gider smide en kommentar.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar