fredag den 23. marts 2012

travle dage + 30 dages foto udfordring. Dag 8 - teknologi

Pyh ha, siger jeg bare. Endelig en formiddag hvor jeg kan slappe lidt af og gøre hvad jeg vil. Og så alligevel ikke. Jeg har haft, et par travle og heltiske dag på arbejdet og har forsømt vasketøjet hjemme. Øv, hvor kommer der altså lige pludselig meget tøj og det skal jo også lægges sammen det skidt. Bvadr.





Nåh, men ikke desto mindre er det dejligt vejr, solen skinner og hvis nogen ikke har bemærket det endnu så er det forår.

 Min vindues karm spirer af liv og i går to jeg en tørn i gården sammen med mine nye overboer. Der blev jo helt ryddeligt dernede igen og nu hvor græsset er slået, fliserne er fejet og alle de gamle beboeres efterladenskaber er ryddet væk kan vi få plantet lidt lækkerier, der kan berige vores liv.

Weekenden byder på et stramt program , der starter idag med fernisering af datterens billeder på den Kreative skole i Fredericia, I morgen er der pige fodbold turnering i Taulov og søndag må dagen jo så stå på oprydning og rengøring. Jow Jow, vi ved skam godt hvad der skal til for at udfylde dagens vågne timer.

Ønsker her med alle en rigtig dejlig weekend.


30 dages foto udfordring. 

DAG 8

Teknologi
Min computer, min Iphone og mit kamera (<-- sidst nævnte var i brug) Disse 3 ting er dagligt i brug i mit hjem og jeg ville være meget ked af at miste dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar