lørdag den 24. marts 2012

Vupti....

Som jeg har skrevet tidligere, har jeg besluttet mig for at  lære at hækle. Jeg er nemlig vildt imponeret over de kreative hæklerier jeg bl.a. har set på Karen Klarbæks Verden og Lutter Idyl. Det ser så hyggeliget ud og det må jeg da også kunne finde ud af.......eller???

Jeg har godt nok bandet og svovlet og pillet op mange gang men alligevel er det lykkedes mig at lave mit eget lille sæt kurve....og spørge venligst ikke hvordan, for jeg aner det ikke.

Men jeg er nu ret stolt og synes de er rigtig fine.

Ja, det ser ikke ud af meget tænker de hækle kyndige måske og I har da sikkert også ret ....men det er da den mest trendy vasketøjskurv Barbie længe har haft :o)

Rigtig god Lørdag til alle.







3 kommentarer:

  1. Synes de er super fede. Hvad har du hæklet med ??.
    Og hvad størrelse er de ca ?. Kunne da også tænke mig at lave sådan et sæt. Er vild med farverne

    SvarSlet
  2. @ Englen,
    tusind Tak:) Jeg har bare brugt alm. bomuldsgarn og to forskellige størrelser hæklenål. Den gule og Orange lille kurv er lavet på en pind 4, hvorimod den grønne er lavet med en pind 2½, den er lidt mere fast i strukturen.
    De er ca. 5 cm i diameter og kan lige rumme hårelastikker, spænder og hårnåle, mønter og skruer eller hvad man nu får samlet sammen. Mine unger synes de er rigtig sjove og vil nu ha' at jeg laver nogen der er større. Tror bare jeg skal starte i det små.
    Men rigtig god førnøjelse.

    SvarSlet
  3. Hej Rebekka.
    Du er da sej til at hækle,de er super fine og sikke nogle lækre farver :)
    Kan godt forstå at dine børn vil have nogle flere kurve.Og vil godt lige fortælle dig,at også selvom jeg har hæklet i mange år,så piller jeg stadigvæk op - og bander !!!!
    Knus Pia :)

    SvarSlet