lørdag den 10. marts 2012

Nogen gange skal der bare noget nyt til.

Godmorgen Danmark.
Endelig og jeg mener virkelig endelig tog fanden ved mig og jeg fik taget hul på mit liv som blogger. I et år har jeg haft status som blogger, men har da på ingen måde fået kastet mig ud i dette univers før nu. Ja, nogen gange er det så lidt der skal til og denne gang skyldes det faktisk at jeg skulle skrive en kommentar til et fedt hack jeg så på http://www.ikeahackers.net/2012/03/bright-built-in-office-nook-from-reused.html. Vupti, så var jeg i gang, eller det vil sige .......Alle de valg det pludselig skulle tages. Skal der være grøn eller blå baggrund, skal der være pink striber eller noget helt tredje.....ja, pludselige stod jeg overfor alle mulige valg. Ikke mindst et valg om hvad denne blog skal bruges til og for at være helt ærlig så har jeg ikke helt taget stilling til det, men min forestilling og drøm er, at jeg skal bruge dette medie til at vise hvad jeg laver af kreative ting, samt skrive lidt om de ting jeg oplever i min hverdag, med børn og uden børn. Om frustrationer og hverdags liv, samliv på godt og ondt.....ja, faktisk bare alt hvad der falder mig ind. Nogen gange skal der bare noget nyt til og i dag er det mit liv som blogger der er det nye. Det bliver vildt spændende og forhåbentligt også lærerigt. Så har du lyst til at følge skal du være mere end velkommen.
Rigtig god lørdag til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar