søndag den 18. marts 2012

Søndag er........

Åh, søndag, kære søndag, hvor jeg dog elsker dig.
Ingen stress, ingen aftaler og ingen dikkedarer. I dag har været total afslapning, med morgenmads hygge, en lur på sofaen, sen frokost, hjælpe med lektier samt bade og lusekæmme børnene, så jeg ved at de er klar til en ny uge.
Manden står for aftensmaden og det giver mig tid til at blogge og kigge lidt på den 30 dages foto udfordring jeg har sat for mig selv. I dag skulle der tages billeder af skyer og her i Fredericia har der hele dagen igennem været tåget og lige nu regner det også......øv øv, men jeg giver ikke op....har dog besluttet at lede efter skyer blandt billeder jeg allerede har taget.....og se om ikke der er noget som kan bruges for at komme igennem dagens udfordring.

Håber alle andre har nydt dagen og at alle er ladet op til en ny uge. Jeg er så klar til at møde ugen med åbent sind og tage de udfordringer der dukker op i stiv arm.

Knus til alle.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar