tirsdag den 13. marts 2012

Tirsdags snot,hovedpine og kvalme.....men Ihh hvor fint !

 Tirsdags snot, hovedpine, kvalme.....Øv altså! Måtte desværre sygemelde mig i dag og ikke med min gode vilje , men allerede i går kunne jeg mærke der var noget på vej. På godt jysk er det P**** TRÆLS!

Nåh,men så er man hjemme og det er jo også kedeligt.

Hvor er det heldigt, at jeg i lørdags købte mig nogle flotte kinesiske kirsebærgrene, som jeg kan pynte med mine små fugle og æg, som jeg lavede sidste år til påske.

Jeg er på ingen måde til den store "op pyntning." Heller ikke ved juletid, men lige her og nu synes jeg at disse fugle og æg er nok.....Jeg behøver hverken mere eller mindre.

 Og så tror jeg forøvrigt resten af dagen skal gå med en god bog og spandevis af varm the.


Rigtig god tirsdag til alle de lækre mennesker jeg kender og holder af!  


PS. selvfølgelig også til alle jer jeg ikke kender :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar