mandag den 26. marts 2012

Glad med glad på.

I dag har bare været en af de der helt fantastiske dage, hvor man bare føler sig lykkelig, heldig, værdsat og elsket.
En ualmindelig stille dag på stuen ude på arbejdet, hvor vi rigtig fik snakket, hygget med børnene og været nærværende, vi fik sågar snakket med forældre om hækleopskrifter og andre blogs på nettet som vi fascineres af, fik lavet 3 håndskrevne sider til månedsbladet, drukket kakao og sidst men ikke mindst fik vi også lige lavet en bestillings liste på varer vi mangler til næste måneds projekt og efterfølgende udstilling.
En dejlig dag efterfulgt at et fantastisk møde med et dejligt menneske, en spontan gang kaffe slabberas med ungerne legende omkring os mens snakken gik om ting der rør os og hvad der egentlig skal til i hverdagen for at få opbygget energi depoterne igen.
Tak Tine G, du er et dejligt menneske og jeg værdsætter dig og dine fantastiske evner udi den gode samtale.

Hyggelig aften med ungerne, hvor min store pige og jeg stod for aftensmaden. En æggekage med kartofler, cocktailpølser og purløg, lavet i ovnen, og hvor smagte den bare godt. Hurtigt, nemt og lige til.
Ren hygge omkring bordet og derefter lektier som bare blev lavet uden nogen problemer ( Vi har dog glemt August's taske i bilen som Michael har taget på arbejde.)
Kl. 20 sengetid, og hvor er det dejligt de bare er så trætte at de ikke engang gider at skændes om hvem der er mest træt....I Love it!!!!

Nu er der hyggetid for mig og det bliver med en kop ingefær the til at falde helt til ro på, for jeg er bare glad med glad på.

1 kommentar:

  1. Der var et glimt af forår og de små gode historier fandt også lyset:) Jeg er rørt, og her er bare dejligt at være....- ikke mindst være omgivet af skønne unger...Krammer TineG.

    SvarSlet